12 March 2008

---

Jag sover konstiga tider och helt utan konsekvens. Det medför sig rätt ofta snyggt mönstrade men väl så svarta ringar under ögonen. Jag känner mig lagom pigg och tillfreds i kroppen men det är beklämmande när man jobbar i en reception att vara medveten om att man ser rätt trött och sliten ut. Och när jag dessutom inte kan hålla mig från att sjunga med till youtube-klipp för mig själv på låg volym och nästan får tårar i ögonen så har jag ändå ett fint liv.

Nu har jag även fått garanterad heltidstjänst som nattportier hela sommaren. Jag jobbar 7 dagar och är ledig 7 dagar hela sommaren igenom. Då kan jag dessutom ta lite extrapass under min lediga vecka och jag har fått klartecken för att vara ledig hela september, så om 5 månader åker jag iväg 1 månad ut i det stora okända.

7 comments:

Eric Goesta Rosén said...

Låter ju toppen ju! Att du fått klartecken för ledighet och sådär alltså. Och att du har sommarjobb tryggat. You're going west baby!

Aaron said...

Jag vet! West n west n west. kickers and cowboy angels.

Aaron said...

kul att du hälsar på förresten, du är alltid välkommen här

SB said...

Jag var precis out west. Det var som vanligt awesome.

Och du, dollarn! Dollarn, baby. Så billig. Köp för alla dina 14 000.

Aaron said...

Fan vad sweet. Jag längtar dit så jävla mycket, jag vet ju inte ens var jag ska. Jag kan åka var jag vill, funderar starkt på texas och norra mexico. Kanske flyga till Austin från New York? Då kan jag ju åka rakt norrut med buss också, upp till Canada. Det vore fan jävligt coolt. Ta bussen från texas upp till canada och sen västerut i canada till vancouver och sen rakt söderut genom Californien.

Ja dollarn ja. Jag funderar starkt på att köpa dollar för alla pengar på en gång och samla på hög.

Aaron said...

var i usa var du förresten?

SB said...

NYC för hela slanten